سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به یقین بدانید که خدا بنده‏اش را هر چند چاره‏اندیشى‏اش نیرومند بود و جستجویش به نهایت و قوى در ترفند بیش از آنچه در ذکر حکیم براى او نگاشته مقرر نداشته ، و بنده ناتوان و اندک حیله را منع نفرماید که در پى آنچه او را مقرر است برآید ، و آن که این داند و کار بر وفق آن راند ، از همه مردم آسوده‏تر بود و سود بیشتر برد ، و آن که آن را واگذارد و بدان یقین نیارد دل مشغولى‏اش بسیار است و بیشتر از همه زیانبار ، و بسا نعمت خوار که به نعمت فریب خورد و سرانجام گرفتار گردد ، و بسا مبتلا که خدایش بیازماید تا بدو نعمتى عطا فرماید . پس اى سود خواهنده سپاس افزون کن و شتاب کمتر ، و بیش از آنچه تو را روزى است انتظار مبر [نهج البلاغه]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :3
کل بازدید :58127
تعداد کل یاداشته ها : 171
103/2/29
12:24 ع

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    نعنا با نام علمی منتا اسپیکاتا گونه‌ای از خانواده نعناع است که بوی خوشایندی دارد. خواص نعنا برای ساخت خمیردندان، مواد آرایشی و دهان شویه بسیار مفید است و برای داروهای طبیعی، بسیار ارزشمند است. همچنین، بوی خوبی دارد که شبیه به بوی نعناع فلفلی است، البته نسبت به نعناع فلفلی، منتول کمتر و طعمی شیرین‌تر دارد. نعنا، برگ‌های تیز و نیزه مانندی دارد که 5-9 سانتی متر طول و 1.5-3 سانتی متر پهنا دارند.

    خواص نعنا

    برگ‌های نعنا به دلیل داشتن مواد مغذی ضروری، در ساخت محصولات سلامتی به کار می‌روند. نعنا را می‌توان به صورت تازه و یا به صورت روغن معطر به کار برد. برای مثال، مردم از نعنا برای رفع تهوع، گرفتگی و گلو درد استفاده می‌کنند. می‌توانید به دلیل خواص درمانی نعنا از آن استفاده کنید.

    برای کسب اطلاعات دقیق درمورد نعنا، جدول زیر را مطالعه کنید.

    مطلب مرتبط: 10 خاصیت نعناع فلفلی برای سلامتی

    اطلاعات تغذیه‌ای

    اطلاعات

    مقدار در هر 100 گرم

    کالری 44
    کربوهیدرات 8.41 گرم
    چربی 0.73 گرم
    پروتئین 3.29 گرم
    آهن 11.87 میلی‌گرم
    منگنز 1.118 میلی گرم
    مس 0.240 میلی‌گرم
    پتاسیم 458 میلی‌گرم
    ریبوفلاوین 0.175 میلی‌گرم
    پیریدوکسین 0.158 میلی‌گرم
    ویتامین C 13.3 میلی‌گرم
    اسید پانتاتونیک 0.061 میلی‌گرم
    ویتامین B6 0.041 میلی‌گرم
    فولات 3 میکروگرم

    نعنا خواص بیشتری نیز دارد که بهتر است آن‌ها را بشناسید. اگر درمورد این خواص، کنجکاو هستید، این مطلب را بخوانید.

    1. دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد

    نعنا، تاثیر مثبتی بر دستگاه گوارش می‌گذارد. این گیاه، برای جلوگیری از تهوع، استفراغ و تهوع صبحگاهی مفید است. نعنا می‌تواند از مشکلات روده و معده نیز جلوگیری کند.

    مطلب مرتبط: 7 فایده شگفت انگیز پونه کوهی ( اورگانو )

    خواص نعنا 2: کالری پایینی دارد

    این، خبر خوبی برای افرادی است که رژیم غذایی دارند اما باز هم می‌خواهند نعنا مصرف کنند. چون نعنا، کالری کمی، در حدود 43 کالری در هر 100 گرم دارد، برای افرادی که به فکر وزن‌شان هستند خوب است. در واقع، جای هیچ گونه نگرانی در مورد مصرف نعنا وجود ندارد زیرا هیچ کالری ندارد.

    3. مانند یک ضد باکتری عمل می‌کند

    همان‌گونه که قبلا گفته شد، نعنا در ساخت خمیردندان و دهان شویه به کار می‌رود. این خاصیت نعنا، باعث خوشبو شدن دهان می‌شود. همچنین، ترکیبات ضد باکتری موجود در نعنا از بوی بد دهان جلوگیری کرده و در برابر عفونت‌ها از بدن محافظت می‌کنند. در واقع، نعنا در جلوگیری از آسیب دندانی و حفظ سلامت لثه‌ها نقش دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید لبخندی سالم داشته باشید، نعنا را بهترین گزینه بدانید!

    خواص نعنا 4: منبع آهن است

    آهن موجود در نعنا، به تحریک تولید سلول‌های قرمز خون و هموگلوبین کمک می‌کند. این خاصیت، واقعا عالی است زیرا از بروز کم خونی جلوگیری می‌کند. همچنین، اگر می‌خواهید نیاز بدن خود به آهن را تامین کنید، می‌توانید جگر مرغ، صدف خوراکی و ماهی ساردین نیز مصرف کنید.

    5. منبع ویتامین C است

    به دلیل وجود ویتامین C بالا در نعنا، این گیاه در جلوگیری از بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های چشمی و دیگر مشکلات سلامتی به شما کمک می‌کند. در واقع با مصرف خوراکی‌های سرشار از ویتامین C، در افزودن موثرترین مواد مغذی به بدن موفق شده‌اید. می‌توانید برای تامین ویتامین C مورد نیاز بدن از میوه‌های خانواده بری‌ استفاده کنید.

    مطلب مرتبط: خواص نعناع فلفلی: 25 کاربرد و فایده نعناع فلفلی

    خواص نعنا 6: مقدار مناسبی کربوهیدرات دارد

    کربوهیدرات، با فراهم کردن انرژی لازم برای بدن، کمک به عملکرد روده و معده و همچنین کمک به فرآیندهای بازشناختی سلولی، نقش مهمی در حفظ سلامت بدن ایفا می‌کند. در واقع، هر زمان که خوراکی‌هایی مانند نان و برخی میوه‌ها را می‌خوریم، کربوهیدرات را وارد بدن کرده‌ایم. برای محافظت از بدن در برابر خطر دیابت ناشی از  وجود قند در کربوهیدرات، می‌توانید از قندهای ساده استفاده کنید. می‌توانید از میوه‌ها و محصولات لبنی همراه با نعنا نیز استفاده کنید.

    7. سطح انرژی را بالا می‌برد

    چون نعنا، مقدار مناسبی آهن دارد، بنابراین تولید سلول‌های خونی را افزایش می‌دهد. این، باعث افزایش سطح انرژی بدن می‌شود. در نتیجه، اگر می‌خواهید در طی روز، انرژی بیشتری داشته باشید، نعنا را انتخاب کنید.

    خواص نعنا 8: منبع پتاسیم است

    همان‌گونه که در جدول می بینید، اگر 100 گرم نعنا مصرف کنید، 458 میلی‌گرم پتاسیم دریافت می‌کنید. پتاسیم برای شما بسیار مفید است. با دریافت پتاسیم، ماده مغذی عالی را وارد بدن خود می‌کنید. پتاسیم موجود در نعنا می‌تواند به حفظ سلامت استخوان‌ها و عضلات به شما کمک کند، خطر سکته را پایین آورد و تشکیل سنگ کلیه را کاهش دهد. شگفت انگیز است، نیست؟

    9. باعث تعادل هورمون‌ها می‌شود

    یکی از خواص نعنا، کمک به تعادل هورمون‌ها در بدن است. این ویژگی به وجود ترکیبات ارگانیک قوی که می‌توانند به تعادل هورمونی کمک کنند، ربط دارد. همچنین می‌تواند تستوسترون اضافی در زنان را کاهش دهد.

    10. سطح آندروژن را پایین می‌آورد

    خوردن منظم چای نعنا به کاهش سطح آندروژن در زنان کمک می‌کند. در نتیجه، می‌تواند در رفع مشکل پرمویی که باعث رشد مو در صورت، سینه و شکم می‌شود موثر باشد.

    خواص نعنا 11: باعث افزایش حافظه می‌شود

    یکی از خواص عالی نعنا، تاثیر آن در افزایش حافظه است. یک مطالعه نشان داده است که عصاره نعنا می‌تواند به افزایش حافظه کمک کند. این خاصیت به دلیل وجود آنتی اکسیدان در نعنا است. در نتیجهِ، مصرف منظم نعنا، به تقویت عملکرد مغز نیز کمک می‌کند.

    12. استرس و افسردگی را کاهش می‌دهد

    می‌گویند زندگی ، مسیر تناقض‌هاست. ممکن است هم روزهای بد داشته باشید هم روزهای خوب. به هر حال، اگر مشکلاتی دارید، این مشکلات می‌توانند شما را به سمت استرس و افسردگی ببرند. می‌توانید برای حل این مشکل، دمنوش نعنا بخورید که مانند چای نوشیده می‌شود. این دمنوش در رفع افسردگی یا اضطراب به شما کمک می‌کند. تاثیر آرام بخش نعنا باعث آرامش شده و در پاک کردن ذهن به شما کمک می‌کند و همچنین هورمون‌های استرس مزمن را نیز مهار می‌کند.

    13. سلامت دستگاه تنفسی را افزایش می‌دهد

    می‌توانید از چای نعنا برای بهبود سلامتی دستگاه تنفسی استفاده کنید. این خاصیت به وجود خواص ضد التهابی در نعنا ربط دارد. به همین دلیل، می‌تواند به جلوگیری و درمان گلودرد کمک کند. همچنین می‌تواند به خلاص شدن‌تان از آسم نیز کمک کند.

    14. سلامت قلب را افزایش می‌دهد

    همان‌گونه که قبلا گفته شد، نعنا پتاسیم بالایی دارد. این خاصیت به کنترل فشار خون کمک می‌کند. بنابراین نعنا می‌تواند در کاهش فشار رگ‌ها و عروق خونی موثر باشد. در واقع، در جلوگیری از برخی مشکلات قلبی مانند سکته و حمله قلبی نیز نقش دارد. به علاوه، نعنا هیچ کلسترولی ندارد و به کنترل سطح کلسترول بدن کمک می‌کند.

    خواص نعنا 15: خواص آنتی اکسیدانی دارد

    به دلیل وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در نعنا، این گیاه به جلوگیری از احتمال بیماری‌های خاصی مانند سرطان کمک می‌کند. همچنین، گفته می‌شود نعنا دارای ویتامین‌های آنتی اکسیدانی مانند ویتامین A، ویتامین C، فولات، پیریدوکسین، ریبوفلاوین و تیامین است. نعنا به دلیل داشتن این مواد مغذی عالی، در برابر رادیکال‌های آزاد از بدن محافظت می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید به خوبی از بدن‌تان محافظت شود، نعنا را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

    16. خاصیت ضد التهابی دارد

    نوشیدن دمنوش نعنا می‌تواند به حل برخی مشکلات سلامتی مانند سردرد کمک کند. این خاصیت به دلیل وجود ترکیبات ضد التهابی است که برای کاهش گلودرد و سوء هاضمه نیز مفیدند.

    خواص نعنا 17: سیستم ایمنی را تقویت می‌کند

    چون نعنا دارای مواد مغذی آنتی اکسیدانی و خواص ضد باکتری است، در تقویت سیستم ایمنی نقش دارد. در واقع می‌تواند از بروز عفونت جلوگیری کند. بنابراین اگر می‌خواهید سیستم ایمنی خود را تقویت کنید، نعنا را انتخاب کنید.

    نکات مصرف

    – می‌توانید نعنا را در فروشگاه بیابید. در هنگام خرید، نعنایی که رنگ روشن و بوی خوب دارد را انتخاب کنید. همچنین از خریداری نعنایی که ظاهری پلاسیده و زردرنگ داشته و برگ‌های گل‌دار دارد پرهیز کنید.
    – پس از آن، نعنا را به دقت با آب بشویید، سپس آن را در ظرف‌های کوچک قرار داده و در یخچال یا جای خنک و دور از نور آفتاب بگذارید.
    – می‌توانید نعنای خردشده یا پودر نعنا را به سالاد مورد علاقه خود اضافه کنید. همچنین ترکیب آن با ماست و زیره نیز عالی می‌شود.
    – چون نعنا بویی عالی دارد، انتخابی عالی برای طعم دادن به بستنی‌ها، کیک‌ها، مرباها و ژله‌هاست.
    – در آخر، مصرف نعنا خطری ندارد. به هرحال اگر پس از مصرف آن با راش پوستی، سردرد و سرگیجه مواجه شدید، برای اطمینان با پزشک مشورت کنید.

    حرف آخر این‌که نعنا به دلیل سرشار بودن از مواد مغذی مانند ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و فیتونوترینت‌ها، گیاهی عالی است.  همان‌گونه که در بالا خواندید، نعنا خواص زیادی برای سلامتی دارد. در نتیجه برای افزایش سلامت عمومی خود نعنا را در انتخاب‌های غذایی خود بگنجانید! سالم بمانید!

    برای اطلاع از خواص و فواید تغذیه ای و درمانی انواع میوه ها، سبزیجات ، خوراکی ها و … اینجا کلیک کنید.


    ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – مژگان گوران

    منبع: drhealthbenefits

    خواص نعنا: 17 فایده علمی نعنا برای سلامتی


    مطالب مرتبط

    خواص کاهو: 27 فایده کاهو برای سلامتی و طرز تهیه خوراکی هایی با آن

    10 خاصیت نعناع فلفلی برای سلامتی

    خواص خرمالو: 24 خاصیت خرمالو برای سلامتی و درمان بیماری ها با پشتوانه علمی

    خواص فلفل دلمه: 20 فایده فلفل دلمه برای سلامتی، پوست و مو

    خواص ریواس: 20 فایده ریواس برای سلامتی، پوست و مو

    خواص لوبیا قرمز: 39 فایده لوبیا قرمز برای سلامتی، پوست و مو

    خواص سبزیجات و میوه های سیاه: 7 خوراکی سیاه دوست داشتنی

    10 زیباترین شهر دنیا انتخاب شدند

    زن سالاری در حیوانات: 10 گونه حیوانی ماده سالار

    25 بلندترین پل دنیا که شگفت‌زده‌تان می‌کنند

    خواص روغن فندق: 13 فایده روغن فندق برای پوست

    خواص گوشت بلدرچین: 11 فایده بی نظیر گوشت بلدرچین


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    با گسترش آنفلوانزا در آمریکا شمار قربانیان بیماری آنفلوانزا در پنسیلوانیا در هفته گذشته 26 مورد افزایش یافت و به این ترتیب به موجب آمار وزارت بهداری ایالت از آغاز فصل شیوع این بیماری در ابتدای اکتبر، به 91 نفر رسید.

    آنفلوانزا در آمریکا

    از فصل آنفلوانزا که تا ماه اردیبهشت در آمریکا ادامه دارد، هنوز زمان زیادی باقی مانده است.

    امسال گسترش و شدت بیماری آنفلوانزا زیاد است.

    واکسن آنفلوانزا که برای دفاع در برابر چندین نوع از بیماری ساخته شده، امسال در برابر میکروب اصلی ،یعنی ویروس «اچ 3ان2» که بسیار سریع رشد می کند، تقریباً بی اثر است.

    رسانه ها خبر مرگ و میر برای آنفلوانزا را ویژه گزارش می دهند. دقیقاً در یک قرن پیش، یک آنفلوانزای بسیار شدید حدود 50 میلیون نفر –و شاید هم 100 میلیون نفر – را در سراسر جهان کشت. آنفلوانزا آن سال که به فلوی اسپانیائی معروف شد معیاری است که همه بیماری ها را با آن می سنجند.

    به تازگی تیم شهر فیلادلفیا برنده فینال فوتبال آمریکایی شد و قرار بود رژه پیروزی در این شهر برگزار شود و همین خیلی ها را نگران کرد. صد سال پیش، در یک رژه بزرگ نظامی، همزمان با شیوع آنفلوانزا، مردم زیادی به خیابان آمدند و یک هفته بعد 635 بیمار گزارش شد و در مدت کمی حدود 13 هزار نفر از اهالی این شهر به علت آنفلوانزا کشته شدند.


    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    می‌خواهید بدانید چطور از هرجایی که هستید سریع پول در بیاورید؟ خوب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از فرصت‌های مناسب نهایت استفاده را ببرید. در این مقاله 17 سریع ترین راه پول درآوردن در هر جایی که هستید را به شما آموزش می‌دهیم پس با ما همراه باشید.

    17 سریع ترین راه پول درآوردن در هر جایی که هستید

    1. در صنایع خوراکی سرمایه‌گذاری کنید.

    صنایع غذایی در بسیاری از کشورها در حال رشد است. شما می‌توانید از صنایع خوراکی سود خوبی به دست بیاورید.

    مطلب مرتبط: ثروت سازی :9 اصل برای پولدار شدن که ثابت شده اند

    سریع ترین راه پول درآوردن 2: یک باشگاه راه‌اندازی کنید.

    تمام افراد دوست دارند وزن مناسبی داشته باشند و خوش اندام شوند. دنیای سلامت و تناسب اندام به سرعت در حال رشد است. اگر می‌توانید یک باشگاه راه‌اندازی کنید، و به حرفه‌ی سلامت و تناسب اندام وارد شوید. این حوزه بسیار پولساز است.

    3. وارد فضای اینترنتی و آنلاین شوید.

    فضای اینترنت مکان درستی برای کسب و کارهای امروزی است. شما می‌توانید در هر اپلیکیشن یا تجارت الکترونیک وارد شوید و سرمایه‌گذاری کنید.

    4. چیزی را بخرید و بعد بفروشید.

    بسیاری از کسب و کارها به فضای اینترنتی وارد می‌شوند و به وب‌سایت نیاز دارند. نظرتان چیست که به آن‌ها وب‌سایت بفروشید و یک طرح میزبانی وب خوب برای‌شان بریزید؟ شما می‌توانید این کار را با کسب و کار بازفروش اقلام انجام دهید.

    مطلب مرتبط: 10 روش پولدار شدن و جذب ثروت با قانون جذب

    سریع ترین راه پول درآوردن 5: آرایشگاه بزنید.

    شما می‌توانید از طریق یک سالن آرایشگاه کسب درآمد کنید. می‌توانید از یک سالن کوچک شروع کنید و کم‌کم آن را گسترش دهید. اگر بتوانید چند آرایشگر حرفه‌ای را استخدام کنید، ‌یک کسب و کار لوکس و پرسود خواهد شد.

    6. مدیریت پسماند کنید.

    اقتصاد در حال توسعه به مدیریت پسماند نیاز دارد. کشورهای جهان سوم بر سیستم مدیریت پسماند متمرکز هستند. البته، برای شروع به سرمایه‌ی زیادی نیاز دارید، ولی در آینده به سود خواهید رسید.

    مطلب مرتبط: 5 راه پولدار شدن در ایران را بدانید و انجام دهید

    7. در کشورهای رشدیابنده یا در حال توسعه سرمایه‌گذاری کنید.

    به کشورهای در حال توسعه سفر کنید و به مطالعه‌ی فرصت‌های اقتصادی جدید رشد یابنده (اقتصادهای نوظهور) این کشورها بپردازید. فرصت‌ها را به چنگ آورید و در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

    سریع ترین راه پول درآوردن 8: خدمات موبایلی ارائه کنید.

    هر اقتصاد رو به رشدی نیازمند اینترنت است، از این‌رو،‌اگر پول کافی در اختیار دارید می‌توانید بر شبکه‌ّهای موبایلی سرمایه‌گذاری کنید.

    9. به دنبال انرژی خورشیدی باشید.

    انرژی خورشیدی مقرون به صرفه‌تر از قبل است. به این معنی که مردم می‌توانند هزینه‌‌های آن را پرداخت کنند. شما می‌توانید پنل‌های خورشیدی بسازید، آن‌ها را بفروشید و همچنین می‌توانید در انرژی‌های خورشیدی سرمایه‌گذاری کنید.

    10. کسب و کارهای مرتبط با کشاورزی یک گزینه‌ی خوب محسوب می‌شوند.

    با رشد سریع جمعیت، به فناوری‌های جدیدی برای سیر کردن شکم مردم نیاز خواهد بود. کسب و کارهای مرتبط با کشاورزی ممکن است همان چیزی باشد که می‌خواهید و شما را در رسیدن به هدف‌تان یاری کند.

    مطلب مرتبط: 9 دلیل که چرا پولدار نمی شویم

    11. خدمات اینترنتی ارائه کنید.

    همه‌ی ما به دسترسی اینترنتی نیاز داریم، و این دسترسی در اختیار همه‌ی ما قرار دارد. شما می‌توانید خدمات مشاوره و راهنمایی از طریق اینترنت ارائه کنید و درآمد خوبی کسب کنید.

    12. در بخش آموزش متمرکز شوید.

    هر اقتصاد رو به رشدی نیازمند آموزش است. به مدرسه و دانشگاه نیاز دارد و شما می‌توانید یک مدرسه یا دانشگاه تأسیس کنید.

    13. در بخش هنری سرمایه‌گذاری کنید.

    هنر همیشه مورد توجه بوده است و بازار خوبی دارد. شما می‌توانید در این صنعت لوکس سرمایه‌گذاری کنید و به سود خوبی دست پیدا کنید.

    سریع ترین راه پول درآوردن 14: خرده‌فروشی کنید.

    مردم به کسب و کارهای خرده‌فروشی نیاز دارند. شما می‌توانید یک فروشگاه افتتاح کنید و به خرده‌فروشی بپردازید.

    مطالب مرتبط: چگونه پولدار شوم : 4 فن میلیاردرها برای افزایش ثروت

    15. یک سیستم پرداخت راه‌اندازی کنید.

    هر سال تراکنش‌های مالی به مبلغ حداقل 100 میلیارد دلار در حال انجام است. شما می‌توانید این سیستم پرداخت را تغییر دهید. اگر منابع درستی در اختیار دارید می‌توانید به سیستم پرداخت جدید با امتیازهای مناسب ابداع کنید.

    سریع ترین راه پول درآوردن 16: اپلیکیشن بسازید.

    انقلاب دیجیتال به سرعت در حال پیشروی است. سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن‌ها یک ایده‌ی بسیار خوب است.

    17. در املاک سرمایه گذاری کنید.

    اگر می‌توانید یک بنگاه معاملات املاک تأسیس کنید. این یک فرصت کسب و کار ی خوب است که بتوانید در این حوزه سرمایه‌گذاری کنید.

    مطالب مرتبط: 7 بهترین راه های پولدار شدن

    کلام آخر:

    وقت آن رسیده است که دست به کار شوید و شروع کنید به کسب درآمد. شما می‌توانید برخی از این ایده ها را انتخاب کنید و از این طریق به درآمد خوبی دست پیدا کنید. تعلل نکنید، زمان به سرعت می‌گذرد و باید همین امروز دست به کار شوید.


    ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه بختیاری دزفولی

    منبع: fodaysolutions


    مطالب مرتبط

    6 مهمترین عوارض کمبود ویتامین دی که حتما باید بدانید

    10 مهارت کلامی آدم های دوست داشتنی

    10 راه اثبات شده که سریع پولدار شویم

    ثروت سازی :9 اصل برای پولدار شدن که ثابت شده اند

    راهنمای کامل روش کار با لینکدین: 40 نکته مهم درباره لینکدین

    انواع فوبیا: 100 رایج ترین فوبیا در جهان که شگفت‌زده‌تان می‌کند

    درمان فوبیا: 5 مؤثرترین روش برای درمان بیماری فوبیا

    زبان بدن پاها: 14 زبان بدن پا که بسیار جالب هستند

    11 نشانه هشداردهنده ناراحتی های قلبی که باید بدانید

    15 قدرتمندترین زنان دنیا در حوزه رسانه و سرگرمی 2017

    10 راهکار موفقیت سریع در هر کسب و کار که باید بدانید

    وب سرور متن باز: 5 برترین وب سرورهای متن باز


  
  

زمان و شبکه پخش مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر 96 + دانلود اختتامیه جشنواره فیلم فجر 96


 


  
  
<      1   2   3   4   5