سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند بی عمل مانند تیرانداز بی زه[کمان[است . [امام علی علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :3
کل بازدید :58104
تعداد کل یاداشته ها : 171
103/2/29
7:43 ص

عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد


 

  • عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    مریم معصومی بازیگر معروف ایرانی در اینستاگرام عکسی منتشر کرده است که خبر از ازدواج وی می‌دهد. مریم معصومی بازیگر 30ساله سینما و تلویزیون ازدواج کرد .مریم معصومی عکس و متن زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت…

    زیبایی زندگی من در همین لحظات است . خدا . من . او . گل . زمان و عشق  1394 چندمین سالگرد

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    مریم معصومی «زاد? ماه اسفند سال 65 است» میباشد او که فارغ اتحصیل علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده با تله فیلم کادوی دربدر نخستین تجربه بازیگریش را بدست آورد.

    مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بودو بالاخره کاری که با آن درخشید و شناخته شد سریال طنز سه دنگ سه دنگ می‌باشد.

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    متولد ماه اسفند

    متولد اسفند 1365 می‌‌باشم و افتخار می‌کنم که متولد اسفند هستم، بهترین زن سال «با خنده» این را همه ی طالع بینی‌ها می‌گویند خانم گلچین هم متولد اسفند هستند و به خاطر همین خیلی باهم خوب بودیم و همدیگر را درک می‌کردیم. ته تغاری ام. همیشه حرف من اول و آخر تصمیم‌ها بوده است.

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    دارای لیسانس علوم سیاسی، فارغ‌التحصیل دوره‌های عکاسی حرفه ای، فارغ‌ التحصیل دوره‌ های بازیگری و کارگردانی استاد سمندریان و فارغ‌ التحصیل دوره‌ های فیلمنامه‌ نویسی هستم. در حال حاضر مشغول یادگیری دوره‌های تدوین می باشم اعتقاد دارم که یک بازیگر باید خیلی با سواد باشد و خام جلوی دوربین نرود.

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    دوتا خواهر دارم که هردو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارم. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد هستم. با برادر بزرگ تر مجردم خیلی صمیمی هستیم و مشوق اصلی‌ من در کارهایم ایشان هستند. پدرم بازنشسته و مادرم خانه‌دار هستند. یک برادرم فارغ‌ التحصیل برق، یک برادرم دیپلمه، یک خواهرم فارغ‌التحصیل حسابداری و خواهر دیگرم فارغ‌ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    علاقه به بازیگری

    کلا هنر را خیلی دوست داشتم. البته حوصله نقاشی نداشتم، چون یک مقدار اعصابم ضعیف است! «با خنده» موسیقی را هنوز هم خیلی دوست دارم. عاشق ساز ویلون هستم. ولی فرصت یادگیری موسیقی هیچ وقت برایم مهیا نشده است.

    خیلی عاشق بازیگری بودم. از دوران دبیرستان من کارگردانی و بازیگری می‌کردم و اکنون اولین عشق زندگی‌ام بازیگری است.بعد از بازیگری عشق دوم من عکاسی است و برای این کار خیلی سفر می کنم.

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    درباره مریم معصومی،عکس ازدواج مریم معصومی و عکس همسرش

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    مریم معصومی بازیگر سینما،زندگی شخصی مریم معصومی ،عکس شوهر مریم معصومی

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    زندگی خصوصی مریم معصومی،درباره مریم معصومی

    عکس ازدواج مریم معصومی | بازیگر سینما و تلویزیون مریم معصومی ازدواج کرد

    عکس ازدواج مریم معصومی |مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد ،مریم معصومی و همسرش

    مطالب مرتبط :

    عاشق شدن مریم معصومی از زبان خودش +عکس

    گفتگوی داغ با مریم معصومی درباره عاشقی در 15 سالگی

    مریم معصومی مدلینگ لباس شد +عکس ها

    بیوگرافی مریم معصومی + عکس های مریم معصومی


  
  

سرطانی که با چراغ خاموش حمله می‌کند


 

  • سرطانی که با چراغ خاموش حمله می‌کند

    فوق تخصص خون و سرطان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: شیوع انواع خاصی از سرطان‌ها در کشور، بیش از موارد دیگر است.

    سرطان معده در آقایان و سرطان سینه در بانون بیشترین شیوع را در کشورمان دارند. اما اگر بخواهیم این آمار را براساس ارقام بررسی کنیم، سالیانه به ازای هر 100 هزار نفر 134 مرد و 128 زن دچار انواع سرطان می‌شوند که خوشبختانه فعلا آمار کشور کمتر از متوسط جهانی است ولی این آمار در حال افزایش است و به متوسط جهانی نزدیک شده است.

    کاوه با اشاره به اینکه سه عامل افزایش سن، سبک زندگی و عوامل محیطی در ابتلای افراد به بیماری سرطان دخالت دارند، عنوان کرد: با افزایش سن میزان ابتلا به سرطان زیاد می‌شود. سبک زندگی در شیوع انواع سرطان تأثیر زیادی دارد، سیگار که متأسفانه 10 درصد از افراد بالغ کشور آن را استعمال می‌کنند باعث ابتلای افراد به بیماری سرطان می‌شود و به عنوان یک ریزفاکتور در بروز این بیماری نقش مهمی دارد.

    35 درصد مردم کشور فعالیت بدنی کمی دارند

    وی با اشاره به اینکه امروزه 90 درصد از مردم ایران به میزان مورد نیاز میوه و سبزی  مصرف نمی‌کنند، تأکید کرد: ورزش عامل مهمی در پیشگیری از انواع سرطان است و متأسفانه 35 درصد افراد جامعه فعالیت بدنی کمی دارند.

    کاوه در خصوص اینکه 10 درصد از افراد جامعه قند خون بالایی دارند و دیابت به عنوان یک ریز فاکتور در بروز سرطان محسوب می‌شود، ادامه داد: مسئله چاقی در جامعه ما در حال افزایش است و افزایش چربی خون و کلسترول نیز زمینه ساز بروز سرطان‌های مختلف در افراد است.

    افزایش آمار سرطان با مصرف غذاهای کنسروی

    این فوق تخصص خون و سرطان با بیان اینکه آلودگی هوا و افزایش ذرات معلق به عنوان عامل محیطی در بروز انواع سرطان نقش دارد، اظهار کرد: سوختن غیر استاندارد بنزین، گازوئیل زمینه ابتلا به سرطان را در بین مردم افزایش می‌دهد همچنین مصرف غذاهای کنسروی حاوی مواد نگهدارنده مثل نیترات باعث ایجاد سرطان شود.

    وی با بین اینکه مصرف فست فود، غذاهایی با حرارت بالا مثل نان سوخته و ته‌دیگ، همچنین غذاهایی که می‌سوزند، زمینه ساز ایجاد سرطان است، ادامه داد: سوء تغذیه، کمبود ویتامین‌های A و C و کمبود پروتئین از عوامل ابتلای افراد به انواع سرطان‌ها محسوب می‌شوند.

    علایم اولیه بروز سرطان معده

    کاوه با بیان اینکه تهوع، بی اشتهایی، کاهش وزن، درد قسمت بالای شکم، خون در مدفوع و استفراغ خونی همگی از علائم اولیه بروز سرطان معده محسوب می‌شوند، ادامه داد: افرادی که سابقه ژنتیکی سرطان معده، پولیپ و میکروب معده دارند بیشتر در معرض سرطان معده قرار دارند، همچنین مردان بالای 50 سال و افراد سیگاری بیشتر در معرض ابتلا به سرطان معده قرار دارند.

    افراد  مستعد ابتلا به سرطان معده

    این متخصص خون با بیان اینکه افرادی که سابقه رادیوتراپی و پرتو درمانی در ناحیه شکم را دارند همچنین افرادی که سابقه جراحی معده، زخم معده و جراحی‌های لاغری داشته ممکن است در دراز مدت مبتلا به سرطان معده شوند، افزود: نوشیدن چای داغ ابتلا به سرطان معده را افزایش می‌دهد.

    وی افزود: تشخیص سرطان معده به وسیله آندوسکوپی که دوربین دارد به این صورت است که بافت معده را به طور کامل مشاهده و بررسی می‌کند و از بافت غیر طبیعی نمونه‌برداری می‌کند.

    وی یادآور شد: سرطان معده در ایران در حال افزایش است و علائم مشخصی ندارد و با نشانه های زخم اثنی عشر و زخم معده اشتباه گرفته می‌شود.


  
  

کدام مسواک مانع پوسیدگی دندانم می‌شود؟


 

  • کدام مسواک مانع پوسیدگی دندانم می‌شود؟

    از زمانی که مسواک برقی وارد بازار شد همیشه این سوال وجود داشت که استفاده از مسواک برقی بهتر است یا مسواک دستی؟ آن‌هایی که طرفدار تغییر نیستند، همچنان از مسواک‌های دستی استفاده می‌کنند و کسانی که از تکنولوژی‌ها و گجت‌های تازه لذت می‌برند، سراغ مدل برقی مسواک‌ها می‌روند. اما واقعیت چیست؟ کدام یک از این مسواک‌‎ها دهان و دندان ما را سالم‌تر نگه می‌دارند و نمی‌گذارند بخش زیادی از پس‌انداز یا درآمدمان خرج پر کردن دندان، عصب‌کشی یا حتی کشیدن آن شود؟ چند سالی است که محققان تلاش می‌کنند جنبه‌های مختلف استفاده از هر کدام از این مسواک‌ها، برقی یا دستی را به مشتریان نشان دهند تا آن‌ها بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. با هم نگاهی بیندازیم به مقایسه مسواک برقی و مسواک دستی تا بتوانیم بهترین را برای حفظ سلامت دهان و دندانمان انتخاب کنیم. ابتدا با مسواک برقی شروع می‌کنیم و سراغ مسواک دستی می‌رویم.

    هیچ گرانی بی‌حکمت نیست؟

    طرفداران مسواک برقی ویژگی‌های زیادی برای این نوع مسواک در نظر می‌گیرند که شامل موارد زیر می‌شود:

    احساس خیلی خوبی می‌دهد: نتایج تحقیقات منتشر شده توسط «اتحادیه دندانپزشکان آمریکا»، ADA، نشان می‌دهد مسواک برقی روی 80 درصد از مصرف‌کنندگان تاثیر مثبتی داشته است. افراد معمولا بعد از استفاده از این مسواک‌ها متوجه تمیزی بیشتر دندان‌هایشان می‌شوند و احساس خوب تمیزی پیدا می‌کنند. این احساس اگر همراه با نخ کردن دندان و استفاده از  دهان شویه باشد، بیشتر هم می‌شود.

    کدام مسواک مانع پوسیدگی دندانم می‌شود؟

    به ما هشدار می‎‌دهد: در‌حالی‌که ممکن است موقع استفاده از مسواک دستی فشار زیادی روی سطح دندان بیاوریم یا خیلی زود دست از مسواک کردن برداریم، انواع متنوعی از مسواک‌های برقی نمی‌گذارند زیر دو دقیقه سر و ته مسواک زدن را هم بیاوریم و هر بار که فشار زیادی به دندان وارد کنیم به ما هشدار می‌دهند که این سرعت یا فشار برای دندان زیاد است و باید کم شود.

    مورد تایید دندان‌پزشکان است: دکتر «آناستازیا تورشتا»، دندان‌پزشک است و اعتقاد دارد مسواک برقی قبله آمال دندان‌پزشکان است. او می‌گوید: « مسواک برقی ما را به تمام هدف‌هایی که برای سلامت دهان و دندان بیمار مد نظر داریم، می‌رساند. تورم لثه را کاهش می‌دهد، حساسیت دندانی را کم می‌کند و پلاک‌ها را که باعث پوسیدگی می‌شوند از دندان پاک می‌کند.» مسئله اینجاست که بعضی از بیماران به علت گرانتر بودن این مدل نسبت به مدل دستی نسبت به انتخاب آن تردید می‌کنند؛ در‌حالی‌که «هر سرمایه‌گذاری برای حفظ سلامت دندان ارزشش را دارد.»

    پر قدرت اما نرم عمل می‌کند: مسواک‌های برقی علاوه بر اینکه قدرت زیادی دارند و از ویبره و چرخش برای تمیز کردن سطح دندان‌ها استفاده می‌کنند، مانع آسیب‌دیدگی مینای دندان می‌شوند. به عبارت دیگر در عین پرقدرت بودن با ملایمت عمل می‌کنند.

    تک‌تک دندان‌ها را تمیز می‌کنند: شاید برایتان جالب باشد بدانید برای تمیز کردن پشت دندان‌ها لازم است بین 10 تا 15 بار فرچه مسواک را رویشان بکشید که قطعا کاری خسته‌کننده است؛ اما مسواک‌های برقی این کار را به مراتب آسان‌تر می‌کنند. بهترین مدل‌های مسواک برقی تمام پلاک‌های دندانی را هدف می‌گیرند و سراغشان می‌روند.

    راحت استفاده می‌شوند: واقعیت این است که ممکن است ندانیم دستمان را در چه زاویه‌ای حرکت دهیم تا تمام سطوح دندان‌هایمان را تمیز کنیم یا حتی بدانیم اما بر حسب عادتی که از کودکی در ما شکل گرفته، گاهی وقت‌ها یادمان بروددرست مسواک بزنیم. مسواک‌های برقی اما این کار را برای ما آسان می‌کنند و تمام کاری که لازم است انجام دهیم رفتن از دندانی به سراغ دندان دیگر است.

    برای افراد مسن یا بیمار مناسب هستند: کسانی که از آرتروز رنج می‌برند یا به بیماری‌های حرکتی دچار هستند ارتباط خیلی خوبی با مسواک برقی برقرار می‌کنند چون بیشتر کار را خود مسواک انجام می‌دهد و آن‌ها نیاز به انجام فعالیت زیادی ندارند.

    لکه‌بر است: سیگار، قهوه، چای و نوشیدنی‌های رنگی روی دندان‌های ما لکه‌هایی به جا می‌گذارند که پاک‌کردن آن‌ها نیاز به استفاده از انواع خمیر دندان‌های زغالی و جرم‌گیر دارد. جالب است بدانید یکی از مزایای مسواک‌های برقی این است که می‌توانند به کمک خمیر‌دندان‌های جرم‌گیر بیایند و لکه‌های دندانی را از بین ببرند. در نهایت چیزی که باقی می‌ماند لبخندی زیباتر با دندان‌هایی سفیدتر است. نکته مهم این است که تعداد دفعات استفاده از خمیر دندان جرم‌گیر باید با مشورت دندان‌پزشک انجام شود اما برای استفاده از مسواک برقی محدودیتی وجود ندارد.

    کدام مسواک مانع پوسیدگی دندانم می‌شود؟

    دوست بچه‌هاست: بچه‌ها معمولا مقاومت عجیبی نسبت به مسواک زدن دارند؛ اما کافی است پای مسواک برقی کودکانه با طرح‌های جالب و هیجان‌انگیز وسط بیاید و موقع استفاده هم متوجه احساس غلغلک ظریفی شوند که مسواک ایجاد می‌کند. آن‌وقت است که ماموریت غیرممکن تشویق بچه‌ها به مسواک زدن، ممکن می‌شود.

    برای ارتودنسی مناسب است: یکی از بهترین انواع مسواک که می‌تواند بعد از کار گذاشتن سیم‌های ارتودنسی به کمک تمیز نگه داشتن دندان بیاید، مسواک برقی است. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان آن هم زمانی که دندان‌ها سیم‌کشی شده‌اند، باعث ایجاد لکه‌های سفید روی آن‌ها می‌شود. برای خواندن سایر ویژگی های مسواک برقی میتوانید به این آدرس مراجعه کنید.

    پس تکلیف مسواک دستی چه می‌شود؟

    با خواندن ویژگی‌های مسواک برقی، شاید با خودتان فکر کنید باید فاتحه استفاده از مسواک دستی را بخوانید؛ اما واقعیت اینطور نیست. به تایید «انجمن دندان‌پزشکان آمریکا»، انواع مسواک‌های سخت و نرم که دستی هستند دقیقا می‌توانند به اندازه مسواک‌های برقی موثر واقع شوند؛ اما شرط دارد. شرطش این است که نحوه درست مسواک زدن را بلد باشیم؛ درست مسواک کنیم، نخ دندان بکشیم و از دهان‌شویه کمک بگیریم. خوبی مسواک برقی این است که بخش زیادی از بلد نبودن ما در مسواک زدن را جبران می‌کند و خودش قسمت عمده کار را انجام می‌دهد؛ وگرنه اگر خودمان حوصله به خرج دهیم و وقت کافی برای مسواک زدن داشته باشیم، فرقی ندارد سراغ مدل‌های برقی برویم یا دستی. اگر انتخاب شما به هر دلیلی مسواک دستی است، موقع خرید به نکات زیر دقت کنید:

    نرمی و سختی فرچه: اگر دندانتان حساس است سراغ مسواک نرم یا نهایتا متوسط بروید. استفاده از مسواک سخت فقط در صورتی توصیه می‌شود که دندان‌پزشکتان آن را تایید کرده باشد.

    اندازه فرچه: فرچه‌های کوچک نواحی غیر قابل دسترسی دندان را بهتر از فرچه‌های یک‎‌سره بزرگ تمیز می‌کند؛ اما به زمان بیشتری برای مسواک کردن نیاز پیدا خواهید کرد.

    وجود ماساژور: بخش پلاستیک‌مانند بعضی مسواک‌ها به عنوان ماساژ دهنده لثه به کار می‌رود که با توجه به نیازتان می‌توانید سراغش بروید یا نروید.

    سری متحرک: فرچه یا سری متحرک کارکرد بهتری نسبت به فرچه ثابت دارد و دندان‌ها را بهتر پاک می‌کند.

    به خاطر داشته باشید برای خرید مسواک هرگز سراغ دست‌فروش‌ها یا مسواک‌هایی از برندهای ناشناخته و نامعتبر نروید. مسواک را از داروخانه‌ها یا فروشگاه‌های معتبر بخرید. سلامت دندان شوخی‌بردار نیست.


  
  

خود ارضایی در بچه دار شدن چه تاثیری می گذارد


 

  • خود ارضایی در بچه دار شدن چه تاثیری می گذارد

    آیا خودارضایی باعث نازایی ، عقیم شدن یا ناباروری می شود ؟

    بهتر است قبل از پاسخ به این سوال در خصوص خودارضایی مطلبی ذکر شود خود ارضایی  اگر چه از نظر روحی و روانی تاثیراتی متفاوت از  رابطه جنسی دارد  اما از نظر جسمانی به
    همانند رابطه جنسی میباشد یعنی همان تاثیری را از نظر جسمانی بر بدن دارد که رابطه جنسی بر بدن دارد حال آیا رابطه جنسی باعث  ناباروری میشود ؟  البته که نه

    در نتیجه خود ارضایی هیچ تاثیری در  بچه دار شدن یا نازایی و ناباروری و عقیمی ندارد

    اما ممکن است مردی از نظر باروری اسپرم ها دچار مشکل باشد و البته سابقه خودارضایی هم داشته باشد بنا بر این تصور کند که چون خودارضایی داشته پس  علت ناباروری وی  خودارضایی بوده است این در حالیست که قدرت باروری در افراد مختلف متفاوت است و ارتباطی به خودارضایی ندارد و باید عوامل دیگر مورد بررسی قرار گیرد که در این زمینه آقایان باید به اورولوژیست و خانم ها به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند

    پس هیچ ارتباطی بین خودارضایی  و ناباروری در زنان و مردان وجود ندارد


  
  

ازدواج عجیب دختری که با لباس داماد با دو زن همزمان ازدواج کرد +عکس


 

  • ازدواج عجیب دختری که با لباس داماد با دو زن همزمان ازدواج کرد +عکس

    زن مرد نمای هندی برای این‌که با دو دختر عروسی کند و جهیزیه دریافت کند با لباس داماد دختران را فریب داد تا به خواسته خود برسد. کریشنا سن ، زن هندی که بیش از چهار سال خودرا مرد جا می زد،اخیرا برای ازدواج با دو زن و و اذیت و اذیت آن ها برای گرفتن جهیزیه دستگیر شد.

    به گزارش پارس ناز این زن همیشه سبک پسرانه لباس می‌پوشید و رفتار می‌کرد ولی درسال 2013 از این حد فراتر رفته ودر شبکه اجتماعی هویت مرد برای خود برگزید و به امید آغاز یک رابطه عاطفی سعی کرد به صورت آنلاین با زنان ارتباط برقرار کند.او شروع به پوشیدن لباسهای مردانه کرد، موهایش را کاملا کوتاه کرد

    و حتی نامش رابه سوئیتیسن تغییر داد. در طول یک دوره 3 ساله، این زن مردنما توانست دو زن رابه ازدواج با خود متقاعد کند و سپس شروع به اذیت و اذیت آن ها و خانواده هایشان برای گرفتن جهیزیه کرد.

    ازدواج عجیب دختری که با لباس داماد با دو زن همزمان ازدواج کرد +عکسسبک پسرانه زن هندی که خودش را مرد جا می زد

    ازدواج های عجیب

    کامینی نخستین قربانی وی، زنی است که وی درسال 2014 در اینترنت با او آشنا شد. به گزارش پارس ناز سوئیتی خودرا بعنوان پسر یک تاجر معرفی کرد ودر نهایت برای ملاقات با آن زن به شهر او سفر کرد. انها در اواخر همان سال باهم ازدواج کردند و کامینی اخیرا به پلیس گفته بود «شوهرش» برای جهیزیه ویرا مورد اذیت و اذیت قرار داده است.

    درسال2016 سوئیتی سن با دومین زن به نام نیشا ازدواج کرد. برخلاف کامینی، وی فورا متوجه شدکه شوهرش در حقیقت یک زن است ولی سوئیتی با دادن رشوه، او را متقاعد به سکوت کرد. ظاهراً او نیز قبول کرد و این وضعیت مانند قبل ادامه پیدا کرد تا آنکه همسر اول دیگر از کتک کاری ها و تهدیدهای او برای جهیزیه خسته شد و به پلیس مراجعه کرد.

    ازدواج عجیب دختری که با لباس داماد با دو زن همزمان ازدواج کرد +عکسزن مردنمایی که با چهار سال خودرا مرد معرفی می‌کرد

    ازدواج زن مردنما با دو زن

    او در ابتدا برای ضرب و شتم کامینی دستگیر شد ولی در نهایت اعتراف کرد که واقعا مرد نیست و به پلیس گفت در طول این مدت هرگز به زنانش اجازه نمی داد در روز او را لمس کنند و یک بررسی دکتری نیز تایید کرد به راستی سوئیتی سن یک زن است.

    نیشا در گفت و گو با یک خبرگزاری گفت ما دو سال است که ازدواج کردیم و من بعداً این حقیقت را متوجه شدم. من هیچ شکایتی ثبت نکردم و اکنون نیز نمیخواهم با او زندگی کنم.

    ازدواج عجیب دختری که با لباس داماد با دو زن همزمان ازدواج کرد +عکسعکس مراسم ازدواج شوهر قلابی با زن هندی

    کریشنا به جرم جعل هویت کلاهبرداری و جعلِ اسناد به زندان فرستاده شد ولی هیچ مورد اذیت و اذیت خانگی در جرایم او ذکر نشد چرا که عملاً وی «شوهر» نیست و نمی توانستند دراین مورد او را متهم کنند.

    مطالب مرتبط :

    شب زفاف عروس و داماد لخت در میان جمع +عکس

    ازدواج و شب زفاف این زن با یک روح +عکس

    شب زفاف پسر 16 ساله ایرانی با دو دختر همزمان

    ازدواج مردی با دوخواهر و رابطه جنسی همزمان در حجله


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >